LID   WORDEN

Onze KBO afdeling is een actieve organisatie voor jongere en oudere senioren van deze tijd. Hierbij geven wij enige uitleg over het doen en laten en de mogelijkheid om lid te worden. Wij zijn een actieve organisatie voor jongere en oudere senioren van deze tijd. Bij de een zal het een verrassing zijn: “Ben ik al zo oud dat ik lid kan worden van de KBO”...

Wij horen het u al zeggen: “Daar ben ik, of zijn wij, nog veel te jong voor, of  “We voelen er ons nog veel te jong voor”. Dat kan dan inderdaad zo zijn, en hoe jong je ook bent of hoe jong je je ook voelt, uiteindelijk is KBO Tegelen St. Martinus/St. Joseph ook voor u de club van de toekomst, met toekomst ook voor u!  Wordt dus ook lid van onze KBO.

Helaas is het imago van een KBO niet zo goed; te oubollig, te stoffig. We zijn volgens sommigen niet hip genoeg. Dat is ontzettend jammer want de KBO Tegelen St. Martinus/St. Joseph geeft mensen al vanaf 50 jaar de mogelijkheid elkaar te ontmoeten. Talloze activiteiten het hele jaar door zorgen ervoor dat u zich snel thuis zult voelen.

Wij willen dan ook iedereen, met de leeftijd van ten minste 50 jaar maar die nog geen lid is van onze KBO, via deze weg informeren en benaderen. Wij timmeren al enkele jaren keihard aan de weg om onze activiteiten meer onder de bevolking van Tegelen en daarbuiten onder de aandacht te brengen.

We organiseren héél veel aantrekkelijke activiteiten voor alle ouderen! Zeker ook voor de jongere oudere onder ons. Zomaar een greep uit onze KBO-activiteiten voor 2024:

Muziekmiddag met Shantykoor "De Maashave"

Dagreis met boottocht naar Maastricht

Midzomer Barbecue

Themamiddagen

Samen uit eten

Muziekmiddagen

Uitstapje naar Zandsculpturen Garderen

Oktoberfeest met Die Original Maaskapelle

Kerstmarkt in Oberhausen

Kerstviering met het Kozakkenkoor

Een groot aantal van onze activiteiten vinden plaats op dinsdagmiddag in de Harmoniezaal op de Posthuisstraat. Informatie over onze activiteiten staat uitvoerig vermeld onder:  PROGRAMMA  2024

Enkele redenen om lid te worden

• Als lid van de KBO ontvangt u 11 keer per jaar het gratis ”ONS Limburg magazine”, waarin veel interessante informatie wordt gegeven over zaken die ouderen aangaan en waarin u de activiteiten van onze KBO kunt volgen.
  • Hulp bij belastingaangifte, gebruik van ouderenadvisering
  • Advies van service- en juristentelefoon.
  • Profiteren van exclusieve kortingen en ledenvoordeel
  • Deelname aan activiteiten van de KBO‐afdeling St. Martinus/St. Joseph.
  • Ontmoeten van nieuwe en bekende mensen.

En wat kost u dit alles?

Bij de afdeling Tegelen St. Martinus/ St. Joseph betaalt u als lid € 25,00 voor het kalenderjaar 2024. Bij een tussentijdse aanmelding wordt een aangepast tarief berekend. Voor samenwonenden bedraagt de contributie voor 2024  € 45,00.   KBO Tegelen, een club met toekomst, ook voor u!

Is uw interesse gewekt?  Mochten er verder nog vragen zijn of wilt u graag lid worden neem dan contact op met:  Annelies Holtman  Tel. nr.: 06 - 108 708 26

Bedankt voor uw aandacht.

Wij hopen dat wij u binnenkort als lid mogen verwelkomen!