SPONSORKLIKS

Fijn dat u SponsorKliks aangeklikt heb. Bent u bekend met SponsorKliks? Ga dan door naar : ZKomt u hier toevallig? Uit nieuwgierigheid? Heeft u geen idee wat SponsorKliks is/waar het voor staat? Lees dan verder...   'SponsorKliks'? Eigenlijk: SponsorKliks.com.  Via SponsorKliks komt u bij tientallen webwinkels.

Door uw aankoop bij webwinkels via ONZE site bij SponsorKliks te doen, levert u een financiële bijdrage aan onze KBO. U sponsort ons, zonder dat u meer betaalt!

Elke aankoop bij een webwinkel, via onze site bij SponsorKliks.com, betekent dat een commissie (percentage) van het aankoopbedrag naar de bankrekening van onze KBO gaat, een commissie die betaald wordt door de webwinkel. Voor u maakt het niet uit of u rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat óf via SponsorKliks.com: u betaalt hetzelfde. Alleen: in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit.

Zo kunt u bijvoorbeeld sushi of een pizza thuis laten bezorgen door 'Thuisbezorgd.nl'. Elke bestelling levert de verenigingskas geld op. Zo is sponsoren niet alleen heel gemakkelijk, maar ook nog lekker! Op deze manier wordt onze vereniging door de leden gesponsord. Voor u een kleine moeite. Voor onze KBO directe inkomsten!

Hoe het werkt?

U ziet bij (Z) het woord SponsorKliks in blauw geschreven. Wacht even met aanklikken: lees hier eerst verder …. Klikt u op dit woord dan krijgt u een pagina te zien met in grote letters de vraag: “Hoeveel heeft KBO Tegelen al verdiend?” Wilt u dat weten? Dan maakt u een account aan. (Met, let wel, dat u met het geven van uw e-mailadres reclame van de webwinkels in uw inbox zult krijgen) Wilt u dat niet (weten)? Klik dan rechtsonder op 'sluiten'. Dan verschijnt er op uw scherm het overzicht van tientallen webwinkels, waaronder Bol.com, Coolblue, Lidl, Booking.com, Thuiszorg.nl. U kunt u aankoop doen

Z: Klik hier voor onze pagina op SponsorKliks.

P.S. Stel u eens voor wat het voor onze kas betekent wanneer uw kinderen, buren, vrienden, kennissen etc. ook hun aankopen via onze site bij SponsorKliks zouden doen...... Daarom: vertel het door. Moge velen onze KBO een warm hart toedragen!

Alvast bedankt namens KBO Tegelen.