Inloopmiddagen 2024

INLOOPMIDDAGEN  2024

Samenkomen is Samenleven.

Iedereen is welkom! Jong en oud.

Bij D'n Ingelbewaarder is iedereen welkom. U kunt hier een kopje koffie, thee en/of fris komen drinken. Het belangrijkste: het gezellig-samen-zijn en dat u zich welkom voelt. Tijdens de inloopmiddagen van D’n Ingelbewaarder, die mede ondersteund worden door KBO St. Martinus/St. Joseph, staat de deur voor u open.

In de gezellige ruimte van D’n Ingelbewaarder kunt u mensen ontmoeten, een praatje maken, een boek lezen en/of ruilen en zijn er verschillende leuke gezelschapsspellen die u (samen) kunt doen. Zelfs koersballen als u dat wilt. Weet u niet hoe koersbal en/of andere spellen gespeeld worden?

Dat is helemaal geen probleem. Er staan altijd vrijwilligers klaar, die u graag op weg helpen, zodat u een fijne middag heeft! Voor de inloopmiddagen hoeft u geen entree te betalen, dat geldt ook voor de koffie, thee of fris. Een vrijwillige bijdrage wordt erg gewaardeerd. Komt u vooral een keertje kijken en meedoen, u bent van harte welkom!

Een vrijwillige bijdrage wordt erg gewaardeerd.

Met mensen van binnen en buiten de kerk.

U  BENT  VAN  HARTE  WELKOM

Samenkomen is Samenleven.

Iedereen is welkom! Jong en oud.